ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ

Authors

  • Н.П. Максимчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Keywords:

ціннісні орієнтації, професійні цінності, соціалізація, професійне самовизначення, життєвий шлях.

Abstract

У статті подано теоретичний аналіз проблеми становлення
професійних ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя в процесі
соціалізації, висвітлено результати психологічного дослідження
стосовно ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців.

References

Буткiвська Т.В. Проблема цiнностей у соцiалiзацiї

особистостi // Цiнностi освiти i виховання / За заг. ред.

О.В.Сухомлинської. − К., 1997. − C. 27-31.

Буткiвська Т.В. Цiнностi: вiд учителя до учня:

Психологiчна соцiологiя // Початкова школа. − 1997. − №2. − C. 6-8.

Волков Е.С. Зависимость ценностных ориентаций

студентов от смены вида деятельности: Методические

рекомендации. − М.: МГПИ, 1981. − 29 с.

Головаха Е.И. Жизненные перспективы и

профессиональное самоопределение молодежи. − К.,

−143 с.

Маркова А.К. Актуальные проблемы психологии труда

учителя // Советская педагогика. − №6. − C. 56-64.

Пичурин В.В. Структура и динамика жизненной позиции

личности студента педвуза: Дис. ... канд. психол. наук. −К.,

−155 с.

Социально - профессиональная ориентация студенчества: /

Сб. статей / Ин - т философии , социологии и права АН Лит. ССР (и

др.); / Отв. ред. М.Титма. − Вильнюс: Б.и., 1981. − 229 с.

Социальные перемещения в студенчество: (На материалах

социол. исслед. в Сов. Прибалтике) / Отв. ред. М.Х.Титма. −

Вильнюс: Минтис, 1982. − 277 с.

Социология молодежи: Учебник /Под ред. проф.

В.Т.Лисовского. −СПб: Изд - во С. − Петербургского ун -та, 1996. −

с.

Яремчук С.В. Формування професійно-психологічної

спрямованості майбутнього вчителя: Автореф. ... канд. психол.

наук. − К., 1999. − 18с.

How to Cite

Максимчук, Н. (2019). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p