Особливості спілкування під час введення змін в освітніх організаціях

Authors

  • Г.Л. Федосова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25p

Keywords:

освітні організації, введення змін, інноваційні форми спілкування.

Abstract

Статтю присвячено аналізу різних аспектів спілкування в
освітніх організаціях під час введення змін – вивченню основних
його форм, які використовуються для введення змін, впливу цих
змін на спілкування, особливостям використання інноваційних форм
спілкування і наслідків цього процесу, а також впливу організаційно
професійних та соціально демографічних чинників на особливості
спілкування в організації в процесі введення змін у системі середньої
та вищої освіти.

References

Брюховецька О.В. Специфіка управлінського спіл

кування керівників освітніх навчальних закладів //

Актуальні проблеми психології. Том. 1.: Організаційна

психологія. Економічна психологія. Соціальна пси

хологія: Зб. наукових праць Інституту психології ім.

Г.С. Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д.,

Карамушки Л.М. – К.: Міленіум, 2005. – Част. 15 –

С.21 25.

Карамушка Л.М. Психологічні основи управління у

системі середньої освіти: Навч. посібник.– К.:ІЗМН,

– 180 с.

Рудницкая Т. Интернетизация как начальный этап

вхождения Украины в мировое глобализирующееся

сообщество: позитивы и риски // Социология: теория,

методы, маркетинг. – № 1. – 2004. – С. 78 85.

Федосова Г.Л. Особливості ділового спілкування в

організації в умовах соціально психологічних змін //

Актуальні проблеми психології. Том. 1.: Організаційна

психологія. Економічна психологія. Соціальна психо

логія: Зб. наукових праць Інституту психології ім. Г.С.

Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д.,

Карамушки Л.М. – К.: Міленіум, 2005. – Част. 16 – С.

88.

Федосова Г.Л. Аналіз змін форм комунікації в Україні

в умовах інформатизації суспільства // Актуальні

проблеми психології. Том. 1.: Соціальна психологія.

Організаційна психологія. Економічна психологія: Зб.

наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка

АПН України / За ред. Максименка С.Д., Карамушки

Л.М. – К.: Міленіум, 2006. – Част. 17 – С. 26 30.

Федосова Г.Л. Підготовка менеджерів та персоналу

організацій до роботи з інформаційними технологіями //

М ли ІV науково практичної конференції з органі

заційної та економічної психології “Психологічні

основи ефективної діяльності організацій в умовах

соціально економічних змін” (23 24 листопала 2006 р.,

м.Київ) / За наук. ред. Л.М. Карамушки. – К.: “Нау

ковий світ”, 2006. – С. 104 105.

Федосова Г.Л. Забезпечення інформаційної рівності в

організації в умовах інформатизації українського су

спільства // М ли V Міжнародної науково практичної

конференції “ХХІ століття: альтернативні моделі

розвитку суспільства. Третя світова теорія” (26 27 травня

р., м. Київ). – К.: Фенікс, 2006. – С. 165 167.

Furnham,Adrian. The psychology of behaviour at work.

The individual in the organization. – Psychology Press,

Hove East Sussex, 1999. – 722 p.

Huff,C., Sproull, L., & Kiesler, S. Computer communica

tion and organizational commitment: Tracing the relation

ship in a city government. Journal of Applied Social Psy

chology, 19 (1989). – P. 1371 1391.

Osaralli, Nurdan, (2005). Communication, Attitude To

ward Change, and Perceived Organization Change Cli

mate // XII European Congress of Work and Organiza

tional Psychology (May 12 15, 2005, Istanbul, Turkey)

(Abstract 108 1, CD ROM).

Reeves, B.,& Nass, C. The media equation. New York,:

Cambridge University Press, 1995. – 512 p.

Smith, Eliot R., Mackie, Diane M. Social Psychology. 2nd

Edition, Psychology Press, Hove East Sussex, 2000. –

p.

Yiltalo, Yari, (2005). Transformation through Dialogue:

A Case Study // XII European Congress of Work and Or

ganizational Psychology (May 12 15, 2005, Istanbul,

Turkey) (Abstract 157 3, CD ROM)

How to Cite

Федосова, Г. (2019). Особливості спілкування під час введення змін в освітніх організаціях. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (2). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%p