Особливості впливу ціннісного ставлення до інших на розвиток гуманістичної спрямованості майбутнього соціального педагога
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25pКлючові слова:
ціннісне ставлення до інших, гуманістична спрямованість, соціальний педагог, чуйність, щирість, толерантність, емпатія, альтруїзм.Анотація
У статті подано теоретичний аналіз проблеми емоційно-ціннісної
обумовленості розвитку гуманістичної спрямованості майбутнього соці-
ального педагога. Встановлено, що розвиток професійно важливих для
соціального педагога якостей, зокрема чуйності, щирості, толерантнос-
ті, емпатії та альтруїзму сприятимуть формуванню в майбутнього фа-
хівця ціннісного ставлення до інших, що впливає на розвиток гуманіс-
тичної спрямованості особистості.
Посилання
Етичний кодекс спеціалістів із соціальної роботи України :
за станом на 9 вересня 2005 р. / Наказ Міністерства України
в справах молоді та спорту // Соціальна політика і соціальна
робота. – 2006. – №1. – С. 16– 22.
Заслуженюк В.С. Соціально-педагогічні проблеми вихо-
вання в учнів культури міжнаціонального спілкування /
В.С. Заслуженюк, В.В. Присакар// Нові технології навчан-
ня : Наук.-метод. зб. / Редкол. : В.О. Зайчук (гол. ред.) та
ін. – К. : ІЗМН, 1997. – Вип.19. – С. 65– 77.
Ильин Е.П. Мотивация и мотивы / Е.П. Ильин. – СПб. : Пи-
тер, 2004. – 509 с.
Колесник І.В. Криза виховання в Україні не є безпосереднім
наслідком загальної кризи суспільства / І.В. Колесник // Зб.
наук. пр. НПУ ім. М.П. Драгоманова. – К. – 1999. – № 4. –
С.103– 113, С. 110.
Митина Л.М. Психология труда и профессионального разви-
тия учителя : Учеб. пособие / Л.М. Митина. – М. : изд. Ака-
демия, 2004. – 320 с.
Словарь практического психолога / сост. С.Ю. Головин. –
Минск. –Харвест, 1998. – 807 с.
Стрелкова Л.П. Психологические особенности развития
эмпатии у дошкольников : автореф. дис. на здобуття наук.
ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 «Педагогічна та
вікова психологія» / Л.П. Стрелкова. – М., 1987. – 18 с.
Чепелева Н.В. Понимание – Интерпретация – Диалог // «Ars
vetus – Ars nova» : М.М. Бахтін. – К. : Гнозис, 1997. – 216 с.
Шовкомуд Е.А. Эмоциональная отзывчивость / Е.А. Шовко-
муд // Советская педагогика. – 1991. – №3. – С. 79–83.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.