Дослідження рівня володіння мовними навичками у майбутніх практичних психологів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25pКлючові слова:
комунікативні бар’єри, емоційні контакти, домінуюча стратегія психологічного захисту в спілкуванні, комунікативне настановлення.Анотація
У статті розглядаються особливості визначення у студентів рів-
ня володіння мовними навичками, здійснюється порівняльний аналіз
отриманих результатів у констатувальному дослідженні та на заключ-
ному зрізі формувального експерименту. Отримані результати засвід-
чили ефективність використання спеціалізованого навчання, спрямова-
ного на формування мовних навичок у майбутніх спеціалістів у сфері
практичної психології.
Посилання
Райгородский Д.Я. Практическая психодиагностика. Мето-
дика и тесты: [учебное пособие] / Даниил Яковлевич Райго-
родский. – Самара : Издательский Дом «БАХРАХ», 1998. –
с.
Технології роботи організаційних психологів : [навч. по-
сібник] / [за наук. ред. Л.М. Карамушки]. – К. : Фірма «ІН-
КОС», 2005. – 366 c.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.