Взаємозв’язок соціально-демографічних характеристик та особливостей когнітивного компонента в структурі економічного самовизначення студентської молоді
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25pКлючові слова:
економічне самовизначення, економічна свідомість, економічна активність, уявлення про багатство, уявлення про бідність, значущість грошей, джерело доходу, уявлення про власника, соціально-демографічні характеристики.Анотація
У статті розглядається проблема економічного самовизначення
студентської молоді. Проаналізовано результати дослідження особли-
востей впливу соціально-демографічних характеристик особистості
студентської молоді на когнітивний компонент економічного само-
визначення. Зокрема, проведено порівняння результатів дослідження
структурних елементів (уявлення про багатство, уявлення про бідність,
значущість грошей, джерело доходу та уявлення про власника) когні-
тивного компонента економічного самовизначення студентської молоді
залежно від статі, факультету навчання та курсу навчання.
Посилання
Журавлев А.Л. Экономическое самоопределение: Теория и
эмпирические исследования / А.Л. Журавлев, А.Б. Купрейчен-
ко. — М.: Изд-во «Институт психологии РАН», 2007. – 480 с.
Журавлев А.Л. Самоопределение молодежи в экономической
среде / А.Л. Журавлев, А.Б. Купрейченко // Психологичес-
кая помощь учащейся молодежи в современном изменяю-
щемся мире: Матер. Всерос. науч.-практ. конф. / Под общ.
ред. А.С. Чернышева. – Курск, 2006. – С. 126-127.
Комаровська В.Л. Особливості економічної свідомості сту-
дентів вищих навчальних закладів: Дис...канд.психол.
наук / В.Л. Комаровська / 19.00.10. – К., 2006. – 217 с.
Хащенко В.А. Социально-психологические детерминанты
экономической идентичности личности / В.А. Хащенко //
Проблемы экономической психологии. – Т 2. – М., 2005. – 644 с.
Хитрош Л.В. Соціально-психологічні чинники суб’єктного са-
мовизначення студентської молоді в системі економічних відно-
син / Л.В. Хитрош // Актуальні проблеми психології: зб. науко-
вих праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /
за ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки – К.: Наук. світ,
– Вип. 21-22. – Т.1.: Організаційна психологія. Економіч-
на психологія. Соціальна психологія. – С. 158-161.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.