Розвиток особистості педагога в емоційному просторі
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%25pКлючові слова:
емоції, емоційна регуляція, емоційна стійкість, емпатійність педагога.Анотація
У статті розглядаються психологічні засади формування емоційної
регуляції майбутнього вчителя ще під час навчання у ВНЗ. Проаналі-
зовано особливості професійної діяльності вчителя. Розглядається про-
блема емоцій та емоційної стійкості особистості. Проаналізовано про-
яви показників емоційної стійкості. Визначено основні психологічні
причини блокування педагогічної діяльності та руйнування емоційної
стійкості. Представлено результати емпіричного дослідження. Проана-
лізовано особливості емпатійних тенденцій та рівні вияву показників
тривожності, імпульсивності, зовнішнього локусу контролю та соціаль-
ної бажаності студентів педагогічного факультету.
Посилання
Никифорова А.С. Эмоции в нашей жизни / Анна Сергеевна
Никифорова. – М., 1974. – 257 с.
Гончаренко Л.А. Полікультурна освіченість педагога: теорія
і практика / Л.А. Гончаренко; За ред. В.В.Кузьменка. – Хер-
сон: РІПО, 2009. – 136с.
Докшина Н. Природа виникнення емоцій та почуттів / Н. До-
кшина // Психолог. – 2006. – № 44. – С. 37-39.
Комісарова С. Д. Поняття про емоції, їх значення та особли-
вості / С. Д. Комісарова // Психолог. – 2006. – № 25-28. –
С. 32-38.
Саенко Ю.В. Техники и психологические приемы регуля-
ции эмоций / Ю.В.Саенко // Вопросы психологии. – 2010. –
№ 3. – С.13-25.
Семиченко В.А. Психологія емоцій / Валентина Анатоліївна
Семиченко. – К.: Вища школа, 2004. – 335 с.
Щербан Т.Д. Психологія навчального спілкування: Моно-
графія / Тетяна Дмитрівна Щербан. – К.: Міленіум, 2004. –
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.