Психолого–педагогічні аспекти підтримки емоційного благополуччя та корекції емоційної сфери
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25pКлючові слова:
емоційний розвиток, креативне вираження переживань, корекційно_розвивальна програма, адаптація, емоційне благополуччя.Анотація
У статті розкрито методологічну базу дослідження, проведено
теоретичний аналіз проблеми розвитку емоційної сфери дитини,
розглянуто підходи до вивчення емоційного благополуччя / неблаго
получчя в контексті розвитку особистості дитини. Розглянуто можливості
спільної музичноігрової діяльності як засобу корекції емоційної сфери
першокласників, розроблено модель психологічної підтримки емоційного
благополуччя та корекції емоційної сфери першокласників на основі
розширення їх досвіду креативного вираження переживань.
Посилання
Балл Г.А. Понятие адаптации и его значение для психологии
личности / Г.А. Балл // Вопросы психологии. – 1989 – № 1. –
С. 92 – 100.
Выготский Л. С. Вопросы детской психологии / Л.С. Выготс
кий. – СПб.: Союз, 1999. – 224 с.
Гордова О.В. Спільна музичноігрова діяльність як засіб
корекції емоційної сфери першокласників: Автореферат на
здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за
спеціальністю 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія”;
Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. – Київ,
– 20 с.
Завгородня О.В. Психологія художньо обдарованої особистості:
гендерний аспект: монографія / О.В. Завгородня. – Київ:
Наукова думка, 2007. – 264 .– С.81.
Клименко В. В. Психологія творчості: навчальний посібник /
В. В. Клименко. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. –
с.
Кульчицкая Е.И. О развитии чувств / Е.И. Кульчицкая //
Психология дошкольника: Хрестоматия /Сост. Г.А.Урун
таева. – М.: Академия, 1998. – С. 312 – 318.
Кульчицкая Е.И. Сирень одаренности в саду творчества /
Е.И. Кульчицкая, В.А. Моляко. – Житомир: Видво ЖДУ ім.
І. Франка, 2008. – 316с.
Котырло В.К. Детерминация переживаний детей, мотивация
совместной деятельности / В.К. Котырло, Ю.А. Приходько //
Формирование взаимоотношений дошкольников в детском саду
и семье / Под ред. В.К.Котырло. – М., 1987. – С. 5270.
Максименко C.Д. Генезис существования личности / С.Д. Мак
сименко. – К.: Издательство ООО “КММ”, 2006. – С.104 – 163.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.