Чинники, що впливають на успішність адаптації учнів до навчання в основній школі

Автор(и)

  • Л.В. Бура

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

адаптація, дезадаптація, адаптаційний період, чинники, особистісні якості, командна робота, індивідуальний підхід.

Анотація

У статті проаналізовано роль чинників, що впливають на адаптацію
учнів молодших класів у процесі переходу до основної школи. Розглянуто
модель взаємодії психологічної служби та педагогічного колективу для
успішної адаптації учнів.
Зміни, що відбуваються у психіці дитини у віці 10$11 років при
переході з початкової школи в основну, визначають процес його
психологічної адаптації. Нові умови навчання висувають більш високі
вимоги щодо інтелектуального й особистісного розвитку дітей, ступеня
сформованості в них певних навчальних знань, навчальних дій, рівня
розвитку довільності, здатності до саморегуляції.

Посилання

Бура Л. В. Условия успешной адаптации учащихся при переходе

из начального в среднее звено общеобразовательной школы /

Л. В. Бура // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.:

Педагогіка і психологія: Зб. статей: Вип. 15. Ч.2. – Ялта: РВВ

КГУ, 2007. – с. 163$167.

Петровский А. В. Личность в психологии: парадигма субъек$

тивности / А.В.Петровский. – Ростов$на$Дону: Изд$во

“Феникс”, 1996. – 512 с.

Психологическая профилактика дезадаптации учащихся в

начале обучения в средней школе / [под ред. Л. П. По$

номаренко]. – Одесса: Астро Принт, 1999. – 119 с.

Психология: словарь / [ред. А. В. Петровский, М. Г. Яро$

шевский]. – М. : Политиздат, 1990. – 494 с.

Рабочая книга школьного психолога / [ред. И. В. Дуброви$

ной]. – М.: Просвещение, 1991. – 303 с.

Ракульцева Е. В. Подготовка педагогов к предупреждению

дезадаптации подростков в системе внутришкольного по$

вышения квалификации : автореферат диссертации на

соискание ученой степени кандидата педагогических наук /

Е. В. Ракульцева. – Омск, 2007. – 20 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бура, Л. (2019). Чинники, що впливають на успішність адаптації учнів до навчання в основній школі. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p