Формування мотивації професійного зростання в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики

Автор(и)

  • Ж.Ю. Карташова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

мотивація, самовдосконалення, саморозвиток, самоосвіта, музично_виконавська діяльність, психолого_педагогічна підготовка.

Анотація

У статті представлено аналіз понять “мотив”, “мотивація”, “стимул”,
окреслено психологопедагогічні особливості мотивації студентів
музикантів до професійного зростання, розкрито шляхи вдосконалення
професіоналізму майбутніх учителів музики, спрямованих на само
розвиток і самовизначення в процесі фахової підготовки, розглянуто
основні категорії навчальної діяльності.

Посилання

Орлов В.Ф. Професійне становлення майбутніх учителів

мистецьких дисциплін: теорія і технологія / В.Ф. Орлов. – К.:

Наукова думка, 2003. – 263 с.

Маслоу А. Мотивация и личность /А. Маслоу. – СПб.: Евразия,

Додонов Б.И. Структура и динамика мотивов деятельности /

Б.И. Додонов //Вопросы психологии. – 1984. – № 4. – С. 4856.

Рубинштейн С.Л. Бытие и сознание /С.Л. Рубинштейн. – М.:

АН СССР, 1957. – 328 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии /С.Л. Ру

бинштейн. – СПб.: Питер, 2001. – 720 с.

Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирования личности /

В.Г. Асеев. – М.: МГПИ, 1976. – 234 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Карташова, Ж. (2019). Формування мотивації професійного зростання в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p