Вплив особистісної успішності на якість адаптації до навчання у ВНЗ

Автор(и)

  • О.В. Скуловатова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

адаптація, успіх, успішність, кар’єра, суб’єктивні уявлення, переживання.

Анотація

Вступаючи до ВНЗ, першокурсник, поза своєю безпосередньою
діяльністю – навчанням, виконує низку інших завдань, успішність та
своєчасність розв’язання яких зумовлює весь його подальший шлях не
тільки в навчальному закладі, але й поза його межами в майбутньому
професійному становленні. Безперечно, що першокурсник приходить до
університету вже маючи певний запас знань, вмінь та навичок, що
зумовлюють його подальшу адаптацію. Одним із ключових чинників,
що, на наш погляд, має значення для адаптації є уявлення про успіх як
такий і зокрема, про власну успішність. Проведене дослідження
демонструє взаємозв’язок між уявленнями про власний успіх,
настановами на його досягнення та академічними успіхами студентів-
першокурсників.

Посилання

Практическая психодиагностика. Методики и тесты / Ред. и

сост. Д. Я. Райгородский. – Самара: Издательский дом:

“Бахрах-М”, 2001. – 622 с.

Алехин А.Н. Методологические основания исследований нару-

шений адаптации / Алехин А.Н., Вертячих Н.Н. // Актуальные

проблемы клинической и прикладной психологии: Материалы:

І Междунар. науч.-практ. конф. / Под ред. Н.А. Кравцова,

Р.В. Кадырова. – Владивосток: ВГМУ, 2009 – С. 17-23.

Мусаева Э.Ц. Взаимовлияние тревожности и социально-

психологической адаптации молодых сельских учителей /

Э.Ц.Мусаева // Образование детей и молодежи: современные

подходы. – М., 1996. – С. 95-101.

Лейфрид Н.В. Ответственность как личностная детерминанта

представлений об успешном человеке: автореф. дис. на соиск. уч.

степ. канд. псих. наук: спец. 19.00.01 “Общая психология, ис-

тория психологии” / Н.В. Лейфрид. – Краснодар, 2006. – 21 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скуловатова, О. (2019). Вплив особистісної успішності на якість адаптації до навчання у ВНЗ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p