Аналіз конструкторських проектів дошкільників

Автор(и)

  • І.М. Біла

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

творча діяльність, дошкільник, дитяче конструювання, проект, задум, гіпотеза.

Анотація

У статті досліджуються характерні особливості творчого задуму
дошкільників, розкривається специфіка його формування в дошкільному
віці, вивчаються закономірності формування гіпотези у конструкторській
діяльності з позиції стратегіального підходу, а також аналізуються
отримані результати емпіричного дослідження.

Посилання

Давидчук А. Н. Развитие у дошкольников конструктивного твор

чества / А. Н. Давидчук – 2е изд. – М.: Просвещение, 1976. –

с.

Игнатьев Е. И. Психология изобразительной деятельности детей /

Е. И. Игнатьев. – [2е изд., доп.]. – М. : Учпедгиз, 1961. – 222 с.

Завгородняя Е. В. Психология формирования художественного

замысла (на материале изобразительной деятельности) : дис. …

канд. психол. наук : 19.00.01 / Е.В.Завгородняя. – К., 1992. –

с.

Моляко В. А. Психология решения школьниками творческих

задач / В.А. Моляко – К.: Радянська школа, 1983. – 94 с.

Полуянов Ю. А. Дети рисуют. Педагогический всеобуч родите

лей / Ю. А. Полуянов. – М. : Педагогика, 1988. – 176 с. : ил. –

(Педагогика – родителям).

##submission.downloads##

Як цитувати

Біла, І. (2019). Аналіз конструкторських проектів дошкільників. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p