Ціннісно–мотиваційні аспекти професійного самовизначення студентства
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
професійне самовизначення, ціннісні орієнтації, мотиваційна сфера, установка, професійні плани.Анотація
У статті розглядаються сучасні підходи до проблеми професійного
самовизначення як процесу самоздійснення особистості. Представлено
результати експериментальних досліджень мотиваційної сфери як
передумови ціннісного професійного самовизначення студентів. Визначено
проективну програму психологічного супроводу професійного формування
спеціаліста в умовах вишу.
Посилання
Толок В., Васильєва О. Професійна орієнтація молоді: про
блеми та умови// Новий колегіум. – 2003. – № 2. – С. 33 37.
Климов Е.А. Психология профессионального самоопре
деления. – Ростов н/Д., 1996.
Кон И.С. В поисках себя: личность и самосознание. – М., 1984.
Дубровин Д.Н. Профессиональное саоопределение в подрост
ковом и раннем юношеском воздасте как психологический
феномен и психолого педагогическая проблема// Журнал
прикладной психологии. – 2004. – № 4 5. – С.7 11.
Кудрявцев Т.В., Сухарев А.В. Влияние характерологи
ческих особенностей личности на динамику профессиональ
ного самоопределения// Вопросы психологии. – 1985. – № 1.
Super D. E., et al. Vocational Development: A Framework of
Research. N.Y. 1957.
Вайсбург А.А. Организация профориентационной работы
школы, ПТУ, предприятия : Пособие для учителя / А.А. Вайс
бург ; Под ред. М.И. Махмутова. – М. : Просвещение, 1986.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.