Ціннісно–мотиваційні аспекти професійного самовизначення студентства

Автор(и)

  • О.П. Ляска

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25p

Ключові слова:

професійне самовизначення, ціннісні орієнтації, мотиваційна сфера, установка, професійні плани.

Анотація

У статті розглядаються сучасні підходи до проблеми професійного
самовизначення як процесу самоздійснення особистості. Представлено
результати експериментальних досліджень мотиваційної сфери як
передумови ціннісного професійного самовизначення студентів. Визначено
проективну програму психологічного супроводу професійного формування
спеціаліста в умовах вишу.

Посилання

Толок В., Васильєва О. Професійна орієнтація молоді: про

блеми та умови// Новий колегіум. – 2003. – № 2. – С. 33 37.

Климов Е.А. Психология профессионального самоопре

деления. – Ростов н/Д., 1996.

Кон И.С. В поисках себя: личность и самосознание. – М., 1984.

Дубровин Д.Н. Профессиональное саоопределение в подрост

ковом и раннем юношеском воздасте как психологический

феномен и психолого педагогическая проблема// Журнал

прикладной психологии. – 2004. – № 4 5. – С.7 11.

Кудрявцев Т.В., Сухарев А.В. Влияние характерологи

ческих особенностей личности на динамику профессиональ

ного самоопределения// Вопросы психологии. – 1985. – № 1.

Super D. E., et al. Vocational Development: A Framework of

Research. N.Y. 1957.

Вайсбург А.А. Организация профориентационной работы

школы, ПТУ, предприятия : Пособие для учителя / А.А. Вайс

бург ; Под ред. М.И. Махмутова. – М. : Просвещение, 1986.

http://career.vdu.edu.ua/index.php?id=212

##submission.downloads##

Як цитувати

Ляска, О. (2019). Ціннісно–мотиваційні аспекти професійного самовизначення студентства. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (10). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%p