Актуальність проблеми творчого самовираження дошкільників у музичній діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
творче самовираження, синтез мистецтв, креатив ність, творчість, музична діяльність.Анотація
Стаття присвячена висвітленню проблеми творчого самовираження
особистості дитини. Зокрема, увагу зосереджено на чинниках та умовах,
що впливають на цей процес. Особливим способом творчого самовираження
дошкільників є музична діяльність. Синтез мистецтв, інтеграція видів
художньої діяльності окреслюються як одна з умов оптимізації процесу
творчого самовираження особистості, що зростає.
Посилання
Абульханова Славская К.А. Стратегия жизни / Ксения
Александровна Абульханова Славская. – М.: Мысль,
– 299 с.
Аза Л.А. Воспитание как философско социологическая
проблема / Лариса Александровна Аза. – К.: Наукова думка,
– 128 с.
Базова програма розвитку дитини дошкільного віку “Я у
Світі” / Наук. кер. та заг. ред. О.Л. Кононко. – 3 тє вид.,
випр. – К.: Світич, 2009. – 430 с.
Бех І.Д. Категорія ставлення в контексті розвитку образу
“Я” особистості / І.Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 1997.
№3 – (16). – С. 9 21.
Выготский Л.С. Психология искусства. Анализ эстети
ческой реакции / Лев Семенович Выготский. – М.: Лабиринт,
– 416 с.
Кононко О.Л. Психологічні основи особистісного ста
новлення дошкільника (системний підхід): [монографія]
Олена Леонтіївна Кононко. – К.: Стилос, 2000. – 336 с.
Кононко О.Л. Дитяча креативність крізь призму Базової
програми “Я у Світі” / Олена Кононко // Дошкільне
виховання, 2008. – №7. – С.3 7.
Корепанова М.В. Теория и практика становления и развития
образа “Я” дошкольника: [монографія] / Марина Васильевна
Корепанова. – Волгоград: Перемена, 2001. – С. 240.
Рубинштейн С.Л. Избранные психологические труды / Сергей
Леонидович Рубинштейн. – М.: Наука, 1997. – 463 с.
Чумичева Р.М. Творческая свобода ребенка как проявление
его внутреннего мира / Р.М. Чумичева // Воспитание
школьников. – 2000 – №5. – С. 9 12.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.