Характеристика прояву гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
Навчально-виховний процес, гуманність, гуманізм, гуманістичне виховання, гуманізація відносин, гуманізація освіти, гуманне виховання.Анотація
У статті розглянуто проблему становлення гуманної особистості
вчителя. Проаналізовано питання самоосвіти та шляхи професійно
педагогічної підготовки. Визначено структуру гуманних взаємин та
умови, необхідні для становлення гуманності у майбутніх педагогів.
Здійснено дослідження рівня сформованості гуманності у студентів.
Посилання
Балл Г.А. Психология в рациогуманистической перспективе:
Избранные работы. – К.: Изд во Основа, 2006. – 408 с.
Бех І.Д. Категорія ставлення в контексті розвитку “Я”
особистості // Педагогіка і психологія. – 1997. – №3. – С.9 21.
Богуш А.М. Принципи гуманізації освіти у вищій школі //
Науковий вісник Південноукраїнського державного педа
гогічного університету ім. К.Д.Ушинського / Зб. наук.
праць, вип. 10. Матеріали міжнародної науково практичної
конференції: Пріоритетні напрямки розвитку професійної
освіти. Ч.1. – 2002. – С. 50 – 54.
Боришевський М.Й. Психологічні механізми розвитку осо
бистості // Педагогіка і психологія. – 1996. – № 3. – С. 26 33.
Киричук О.В. Гуманізація управлінської взаємодії в умовах
трансформації освітніх закладів України // Теоретико ме
тодологические проблемы совершенствования психологической
подготовки менеджеров. Приложение № 3(8) к научному
журналу “Персонал”, № 1 (55), 2000. – К., 2000. – С. 12 13.
ЛевченкоТ.Г. Проблеми гуманістичної орієнтації студента у
процесі адаптації до навчання у вищому закладі освіти //
Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому
навчальному закладі освіти: Матеріали других Ірпінських
міжнародних науково педагогічних читань. – Ірпінь:
Національна академія ДПС України, 2004. – С. 117 122.
Слободяник Н.В. Психолого педагогічні умови формування
гуманних взаємин підлітків (на заняттях аматорського
музичного колективу) Автореф. Дис. … кандидата пси
хологічних наук / Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН
України. – Київ, 2001. – 28 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.