Діагностика психосоціального розвитку та фрустраційних реакцій підлітків в сучасних соціокультурних умовах
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
фрустраційні реакції, стандартизація, валідизація, методика, підлітки.Анотація
В роботі представлено результати створення, стандартизації та
валідизації модифікованого варіанту методики Розенцвейга для підлітків.
Посилання
Бодалев А.А., Столин В.В. Общая психодіагностика/
А.А. Бодалев, В.В. Столин. – СПб.:Речь, 2006. – 440 с.
Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь справочник по
психодиагностике/ Л.Ф.Бурлачук, С.М. Морозов.– СПб.:
Питер, 2001. – 528 с.
Тест Розенцвейга (детский и взрослый варианты)[Учебно
методическое пособие ] / Сост. И.Б. Дерманова. – СПб.: Речь,
– 62 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.