Психологічні особливості професійного становлення вчителів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pKeywords:
професійне становлення, вчителі, педагогічна діяльність.Abstract
У статті викладено результати теоретичних та емпіричних
досліджень автора щодо психологічних особливостей професійного
становлення вчителів.
References
Борисова М.В. Психологические детерминанты феномена
эмоционального выгорания у педагогов // Вопр. психол. –
– № 2. – С. 96 – 104.
Веремчук А.М. Умови формування професійної рефлексії
майбутніх вчителів // Актуальні проблеми психології. –
Т. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експерименталь
на психологія / За ред. С.Д. Максименка. – К.: ІВЦ
Держкомстату України, 2007. – Вип. 6. – С. 52 – 60.
Вітюк Н.Р. Психологічні особливості конфліктологічної
підготовки майбутніх учителів // Актуальні проблеми
психології. – Т. V: Психофізіологія. Психологія праці.
Експериментальна психологія. / За ред. С.Д. Максимен
ка. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2007. – Вип. 7. –
С. 68 – 75.
Зайчикова Т.В. Соціально психологічні детермінанти
синдрому “професійного вигорання” у вчителів: Автореф.
дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Інститут психології
ім. Г.С.Костюка АПН України. – К., 2005. – 20 с.
Зборовская И.В. Саморегуляция психической деятель
ности учителя // Прикладная психология. – 2001. –
№6. – С. 55 – 65
Зеер Э.Ф. Психология профессий: Учебн. пособие /
Э.Ф. Зеер. – 3 е изд., перераб. и доп. – М.: Издательский
центр “Академия”, 2007. – 240 с.
Зубкова І.Ю. Динаміка Я образу вчителя професіонала:
Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Інститут
педагогіки і психології професійної освіти АПН України. –
К., 2001. – 20 с.
Кокун О.М. Оптимізація адаптаційних можливостей
людини: психофізіологічний аспект забезпечення діяльності:
Монографія / О.М. Кокун. – К.: Міленіум, 2004. – 265 с.
Максименко С.Д., Щербан Т.Д. Професійне становлення
молодого вчителя: Навч. посіб. для студ. пед. вузів. –
Ужгород: Закарпаття, 1998. – 105 с.
Психологическое обеспечение профессиональной деятель
ности / Никифоров Г.С., Дмитриева М.А., Корнеева Л.Н.
и др. / Под ред. Г.С. Никифорова. – СПб.: Изд во
С. Петербург. ун та, 1991. – 152 с.
Психофізіологічне забезпечення готовності студентів до
педагогічної діяльності: Монографія / За ред. О.М. Ко
куна. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 296 с.
Семиченко В.А., Заслуженюк В.С. Психологічна струк
тура педагогічної діяльності: Навч. посіб. – К.: Видавничо
поліграфічний центр “Київський університет”, 2000. –
Ч. 2. – 231 с.
Табачек І.В. Формування та розвиток особистості сучас
ного вчителя: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10
/ Інститут вищої освіти АПН України. – К., 2005. – 20 с.
Ширманова О.В. Эмоциональная напряженность учителя
и студента: взаимосвязь физиологических и психоло
гических показателей // Психол. журн. – 2002. – Т. 23. –
№ 2. – С. 88 – 99.
Яремчук С.В. Формування професійно психологічної
спрямованості особистості майбутнього вчителя: Автореф.
дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Національний
педагогічний ун т ім. М.П.Драгоманова. – К., 1999. – 20 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.

