Особливості становлення моральних цінностей у процесі соціалізації особистості юнацького віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
моральні цінності, ціннісні орієнтації, моральні норми, моральна свідомість, соціалізація, Я концепція, юнацький вік, самовизначення.Анотація
У статті проводиться теоретичний аналіз психолого педагогічної
літератури щодо особливостей психічного розвитку та впливу
процесу соціалізації на формування моральних цінностей у
юнацькому віці.
Посилання
Антилогова Л.Н. Нравственное сознание личности и
его структура / Антилогова Л.Н. // Сибирская психо
логия сегодня: Сборник научных трудов. – Кемерово:
Кузбассвузиздат, 2002. – С. 72 89.
Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 х кн. – Кн. 2:
Особистісно орієнтований підхід: науково практичні
засади: Навчально методичний посібник. – К.: Либідь,
– 334 с.
Боришевський М.Й. Духовні цінності в становленні
особистості – громадянина / Боришевський М.Й. //
Педагогіка і психологія. – 1997. – № 1. – С. 144 150.
Буренина С.Ю. Влияние денег на процессы социа
лизации современных подростков: Автореф. на соис
кание уч. степени канд. педагог. наук: спец. 13.00.01
“Общая педагогика” / Буренина Светлана Юрьевна. –
Санкт Петербург, 2000. – 20 с.
Бутківська Т.В. Ціннісний вимір соціалізації учнів /
Бутківська Т.В. // Педагогіка і психологія. – 1997. –
№1. – С. 130 136.
Гамезо М.В. Возрастная и педагогическая психология:
Учеб. пособие для студентов всех специальностей пе
дагогических вузов / Гамезо М.В., Петрова Е.А., Орлова
Л.М. – М.: Педагогическое общество России, 2003. – 512 с.
Кондратьев М.Ю. Типологические особенности психо
социального развития подростков / Кондратьев М.Ю. //
Вопросы психологии. – 1997. – № 3. – С. 69 78.
Кулагина И.Ю. Возрастная психология. Развитие
человека от рождения до поздней зрелости / И.Ю. Ку
лагина, В.Н. Колюцкий. – М., 2002. – 464 с.
Малихіна Т.П. Моральне становлення підлітка як
ланка розвитку його життєвої компетентності /
Малихіна Т.П. // Збірник наукових праць (Психо
логічні науки). – № 3. – Бердянськ: БДПУ, 2006. –
С. 9398.
Российская педагогическая энциклопедия: В двух
томах. – Том ІІ. – Москва: Большая российская
энциклопедия, 1999. – С. 593.
Савченко Е.А. О готовности старшеклассников проти
востоять аморальным проявлениям / Савченко Е.А. //
Вопросы психологии. – 1997. – № 3. – С. 22 31.
Шильштейн Е.С. Особенности презентации Я в
подростковом возрасте / Шильштейн Е.С. // Вопросы
психологии. – 2000. – № 2. – С. 6978.
Ярцев Д.В. Особенности социализации современного
подростка / Ярцев Д.В. // Вопросы психологии. –
– №6. – С. 54 58.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.