Психологічний супровід особистісного розвитку школяра
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25pКлючові слова:
психологічний супровід, особистісний розвиток школяра, внутрішньоіндивідуальні особливості, між індивідуальні відмінності.Анотація
Стаття розкриває актуальні питання психологічного супроводу
розвитку школяра. В індивідуальному стилі учіння досягається
гармонійність індивідуальних особистісностворюючих процесів й
соціальної взаємодії.
Посилання
Клаус Г. Введение в дифференциальную психологию
учения. – М., 1987.
Костюк Г.С. Навчання і психічний розвиток учнів. –
Психологічна наука. Вчитель. Учень. – К.: Радянська
школа, 1979. – С. 19 32.
Маслоу А. Психология бытия. – М., 1997.
Максименко С.Д. Генезис существования личности. –
К., 2006.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.