Професійна підготовка майбутніх учителів в умовах модернізації педагогічної освіти

Автор(и)

  • В.П. Вонсович

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25p

Ключові слова:

діяльнісний підхід, професійна освіта, навчально професійна діяльність, професійна підготовка, індивідуалізація навчання, гуманізація.

Анотація

Автором розкрито концептуальні засади професійної освіти та
принципи професійно діяльнісної підготовки майбутніх вчителів в
умовах ВНЗ. Проаналізовано процеси, які відбуваються в освіті.

Посилання

Кавуров О.Л. Виховання професійно педагогічних

якостей у студентів університету //Рад.школа.–1981.–

№ 2.– С. 90 93.

Коменский Я.А. О развитии природных дарований: в

х т. – М.: Педагогика, 1982.– Т.2.– С. 5 33.

Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном

процессе. – М., 1989. – 154 с.

Педагогический процесс как объект профессиональной

подготовки учителей /Под ред. Н.Д.Хмель.– Алма Ата:

Мектеп, 1984.– 124 с.

Философский энциклопедический словарь.– М.:

Советская энциклопедия, 1983. –294 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Вонсович, В. (2019). Професійна підготовка майбутніх учителів в умовах модернізації педагогічної освіти. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (2). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%p