Залежність змісту ціннісних орієнтацій від рівня професійно−педагогічної спрямованості майбутнього вчителя

Автор(и)

  • Н.П. Максимчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25p

Ключові слова:

Професійно-педагогічна спрямованість, ціннісні орієнтації, професійне самовизначення, особистісно професійне становлення.

Анотація

У статті визначено зміст ціннісних орієнтацій та рівень
професійно педагогічної спрямованості, встановлено вплив змісту
ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення майбутнього
вчителя.

Посилання

Долинська Л.В. Психолого педагогiчнi умови осо

бистiсно – професiйного зростання майбутнього

вчителя // Психологiя. Збiрник наукових праць. –

Вип.3. – К.,1998. – C. 65.

Зарукина А.М. Вопросы педагогики высшей школы. –

Иркутск, 1986. – С.154.

Семиченко В.А. Психолого педагогiчнi проблеми

пiдготовки майбутнiх учителiв // Методичнi реко

мендацiї до вивчення спецкурсу “Психологiчна струк

тура професiйної дiяльностi вчителя”. – К.: КДПI,

– 69 с.

Семиченко В.А. Психологические основы процесса

профессиональной подготовки студентов вуза: Учебное

пособие. – Полтава, 1991. – 78 с.

Социология: Наука об обществе: Уч. пособие / Под общ.

ред. проф. В.П. Андрущенко, проф. Н.И. Горлача. –

Харьков, 1990. – С. 369 371.

##submission.downloads##

Як цитувати

Максимчук, Н. (2019). Залежність змісту ціннісних орієнтацій від рівня професійно−педагогічної спрямованості майбутнього вчителя. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (2). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%p