Особливості формування самоконтролю в поведінковій діяльності молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25pКлючові слова:
самоконтроль, поведінкова діяльність, молодші школярі, низький рівень навчальних досягнень.Анотація
В статті розглядаються особливості формування самоконтролю
в поведінці учнів початкових класів, що вирізняються низьким
рівнем навчальних досягнень.
Посилання
Альманах психологических тестов. – М.: “КСП”,
– 400 с.
Бернс Р. Развитие “Я концепции” и воспитание / Пер.
с англ. – М.: Прогресс, 1986. – 420 с.
Боришевский М.И. Психологические условия форми
рования самоконтроля в поведении у младших школь
ников: Автореф. дис...канд. психол. наук: 19. 00. 07/
Апн РСФСР, НИИ психологии. – М., 1966. – 19 с.
Долинская Л.В. Психологические особенности само
контроля поведения подростков: Дис… канд. психол.
наук: 19.00.07. – К., 1977. – 174 с.
Мальцева К.П. Самоконтроль в учебной работе школь
ников// Вопросы психологии учебной деятельности
младших школьников/ Под ред. Д.Б.Эльконина и
В.В.Давыдова. – М.: АПН РСФСР, 1962. – С. 135 223.
Отстающие в учении школьники: (Проблемы психи
ческого развития)/ Под ред. З.И.Калмыковой, И.Ю.Ку
лагиной. – М.: Педагогика, 1986. – 208 с.
Психологические проблемы неуспеваемости школь
ников/ Под ред. Н.А.Менчинской. – М.: Педагогика,
– 272 с.
Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога
в образовании. – М.: Владос, 1996. – 529 с.
Сердюк А.К. Психологические особенности воспитания
самоконтроля у учащихся I – III классов в учебной
работе: Автореф. дис...канд. психол. наук: 19.00.07/
Киевск. гос. ун т им. Т.Г.Шевченко. – К., 1953. – 16 с.
Словарь практического психолога/ Сост. С.Ю.Го
ловин. – Минск: Харвест, 1998. – 800 с.
Собиева Г.А. Формирование навыков самоконтроля у
учащихся начальных классов на уроках русского языка//
Вопросы психологии. – 1964. – № 2. – С. 49 56.
Титаренко Т.М. Я – знакомый и неузнаваемый. – К.:
Рад. шк., 1991. – 240 с.
Учбова діяльність молодшого школяра: діагностика і
корекція неблагополучностей/ Гапонов В.П., Гер
гієвська В.А., Гільбух Ю.З та ін./ За ред. Ю.З.Гільбу
ха. – К.: фірма “ВІПОЛ”, 1993. – 96 с.
Чеснокова И.И. Проблемы самосознания в пси
хологии. – М.: Наука, 1977. – 144 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.