Психологічний аспект формування іншомовної комунікації студентів немовних спеціальностей

Автор(и)

  • Л.А. Онуфрієва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25p

Ключові слова:

оволодіння, спілкування, мовленнєва діяльність, іншомовна комунікація, мовленнєва взаємодія, комунікативний метод навчання.

Анотація

За відповідної організації занять з іноземної мови не лише
забезпечується більш високий рівень оволодіння студентами
немовних спеціальностей вузу вміннями і навичками іншомовної
комунікації, але також створюються психологічні умови для
самостійного оволодіння.

Посилання

Андрієвська В. В. Навчальний діалог: основні харак

теристики // Діалогічна взаємодія у навчально

виховному процесі загальноосвітньої школи. – Київ:

ІЗМН, 1997 – С. 47 61.

Гаркуша В. В. Формування навиків спілкування і

комунікативних здібностей в процесі особистісно

орієнтованого навчання усному іноземному мовленню //

Автореф. дис. канд. психол. наук – Київ, 1992. – 18 с.

Киричук О. В. Діалог у контексті педагогічної взаємодії.

Діалогічна взаємодія у навчально виховному процесі

загальноосвітньої школи. – Київ: ІЗМН, 1997. – С. 31 46.

Кубрякова Е. С. Номинативный аспект речевой дея

тельности. – М.: Наука, 1986 – 157 с.

Пассов Е. И. Основы коммуникативной методики

обучения иноязычному общению. – М.: Русский язык,

– 275 с.

Піроженко Т. О. Мовленнєва здібність людини та її

формування в освітніх закладах // Обдарована осо

бистість – пошук, розвиток, допомога – К.: Гнозис,

– С. 423 427.

Психологічні аспекти гуманізації освіти. Книга для

вчителя / За ред. Г. О. Балла. – Київ – Рівне, 1996 –

с.

Ушакова Т. Н. Текст как объект психологического

анализа // Психологический журнал. – Т. 10. – 1989.

– №1. – С. 107 115.

Thomas Finkenstдdt, Konrad Schrцder. Sprachen im

Europa von Morden. – Berlin und Mьnchen, 1992.

##submission.downloads##

Як цитувати

Онуфрієва, Л. (2019). Психологічний аспект формування іншомовної комунікації студентів немовних спеціальностей. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (1). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%p