Роль профорієнтації в розвитку відповідальності як провідної якості особистості майбутнього фахівця
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25pКлючові слова:
професійна орієнтація, якість особистості, відповідальне ставлення, професійне навчання.Анотація
Стаття розкриває роль професійної орієнтації в розвитку
відповідальності як провідної якості особистості майбутнього
фахівця професіонала. Досліджується відповідальне ставлення учнів
до професійного навчання. За результатами дослідження виділено
три групи учнів із різним рівнем відповідального ставлення до
професійного навчання та обраної професії: стійким, середнім
(ситуативним), низьким.
Посилання
Баранова С.В. Соціально психологічні механізми
формування професійної відповідальності колективних
суб’єктів управління: Дис. ... кандидата психологічних
наук за спец. 19.00.05 – соціальна психологія. –
Луганськ. – 2004. – 224 с.
Бех І.Д. Відповідальність особистості як мета вихо
вання // Початкова школа, 1994. – №9 10. – С. 4 8.
Дригус М.Т. Вплив ставлення учнів до навчання на його
результативність // Психологія. – Вип. 20. – К.: Рад.
школа, 1981. – С. 60 68.
Шрадер В. Отношение к учению слабоуспевающих
школьников и условия, влияющие на изменение этого
отношения / В кн.: Психические особенности слабо
успевающих школьников. – М.: Педагогика, 1984. –
С. 11 77.
Татаурова Г.П. Профорієнтаційні виміри відпо
відального ставлення майбутнього фахівця до вибраної
професії // Педагогічний процес: теорія і практика: Зб.
нак. пр. Інститут педагогіки і психології професійної
освіти АПН України. – 2006. – Вип. 5. – С. 262 269.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.