Роль профорієнтації в розвитку відповідальності як провідної якості особистості майбутнього фахівця

Автор(и)

  • Г.П. Татаурова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25p

Ключові слова:

професійна орієнтація, якість особистості, відповідальне ставлення, професійне навчання.

Анотація

Стаття розкриває роль професійної орієнтації в розвитку
відповідальності як провідної якості особистості майбутнього
фахівця професіонала. Досліджується відповідальне ставлення учнів
до професійного навчання. За результатами дослідження виділено
три групи учнів із різним рівнем відповідального ставлення до
професійного навчання та обраної професії: стійким, середнім
(ситуативним), низьким.

Посилання

Баранова С.В. Соціально психологічні механізми

формування професійної відповідальності колективних

суб’єктів управління: Дис. ... кандидата психологічних

наук за спец. 19.00.05 – соціальна психологія. –

Луганськ. – 2004. – 224 с.

Бех І.Д. Відповідальність особистості як мета вихо

вання // Початкова школа, 1994. – №9 10. – С. 4 8.

Дригус М.Т. Вплив ставлення учнів до навчання на його

результативність // Психологія. – Вип. 20. – К.: Рад.

школа, 1981. – С. 60 68.

Шрадер В. Отношение к учению слабоуспевающих

школьников и условия, влияющие на изменение этого

отношения / В кн.: Психические особенности слабо

успевающих школьников. – М.: Педагогика, 1984. –

С. 11 77.

Татаурова Г.П. Профорієнтаційні виміри відпо

відального ставлення майбутнього фахівця до вибраної

професії // Педагогічний процес: теорія і практика: Зб.

нак. пр. Інститут педагогіки і психології професійної

освіти АПН України. – 2006. – Вип. 5. – С. 262 269.

##submission.downloads##

Як цитувати

Татаурова, Г. (2019). Роль профорієнтації в розвитку відповідальності як провідної якості особистості майбутнього фахівця. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (1). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%p