Формування професійної самоосвіти працівників вищих навчальних закладів в умовах інноваційних змін
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25pКлючові слова:
самоосвіта, інноваційні зміни, науково-педагогічні працівники, вищі навчальні заклади.Анотація
В умовах інноваційних змін самоосвіта стає важливим фактором
забезпечення інформаційного та психологічного розвитку науково
педагогічних працівників. Систематична індивідуальна підготовка
допомагає ефективно забезпечувати педагогічний та управлінський
процеси. Саме тому актуальними постають завдання досконалого
дослідження етапів самоосвітньої діяльності персоналу вищих
навчальних закладів.
Посилання
Айсмонтас Б.Б. Педагогическая психология: Схемы и
тесты / Бронюс Броневич Айсмонтас. – М.: Изда
тельство ВЛАДОС ПРЕСС, 2002. – 208 с.
Большой психологический словарь / Под. ред. Б.Г. Ме
щерякова, В.П. Зинченко. – 3 е изд., доп. и перераб. –
СПб.: ПРАЙМ ЕВРОЗНАК, 2006. – 672 с. – (Большая
университетская библиотека).
Бондарчук Е.И. Основы психологии и педагогики: Курс
лекций / Е.И. Бондарчук, Л.И. Бондарчук. – 3 е изд.,
стереотип. – К.: МАУП, 2002. – 168 с.: ил.
Бурлука О.В. Самоосвіта особистості як соціокультурне
явище: автореф. дис... на здобуття наук. ступеня канд.
філос. наук: спец. 17.00.01 “Теорія та історія культу
ри” / О.В. Бурлука. – Х., 2005. – 16 с.
Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебное
пособие / Ирина Алексеевна Зимняя. – Ростов н/Д.:
Издательство Феникс, 1997. – 480 с.
Карамушка Л.М. Види інтерактивних технік та
особливості їх застосування у підготовці менеджерів та
працівників організацій / Л.М. Карамушка, Л.М. Ма
лигіна // Актуальні проблеми психології. Том І.:
Соціальна психологія. Психологія управління. Ор
ганізаційна психологія. – К.: Інститут психології ім.
Г.С. Костюка АПН України, 2002. – Ч.6. – С. 275 284.
Карамушка Л.М. Психологія освітнього менеджменту:
навчальний посібник / Людмила Миколаївна Ка
рамушка. – К.: Либідь, 2004. – 424 с.
Каушан Т.М. Неперервна самоосвіта викладача як
складова системи самоосвіти у вищому навчальному
закладі / Т.М. Каушан // Проблеми освіти: науково
методичний збірник – К.: Інститут інноваційних
технологій і змісту освіти, 2007. – Вип. 47. – С. 55 59.
Кремень В.Г. Вища освіта в соціокультурних змінах
сучасності / В.Г. Кремень // Вища освіта. – 2007. –
№3. – С. 9 13.
Лосєва Н.М. Самовдосконалення викладача: навчально
методичний посібник / Наталія Миколаївна Лосєва. –
ге вид., перероб. – Донецьк: ДонНУ, 2004. – 300 с.
Лосєва Н.М. Саморозвиток викладача вищої школи:
навчальний посібник / Наталія Миколаївна Лосєва. –
Донецьк: ДонНУ, 2003. – 336 с.
Макарова И.К. Управление человеческими ресурсами:
пять уроков эффективного HR менеджмента / Ирина
Камильевна Макарова. – М.: Дело, 2007. – 232 с.
Ньюстром Дж., Дэвис К. Организационное поведение.
Поведение человека на рабочем месте / Джон В.
Ньюстром, Кейт Дэвис; пер. с англ. Е. Бугаева,
В. Вольского / Под ред. Ю.Н. Каптуревского – СПб:
Питер, 2000. – 448 с.
Оганесян И.А. Управление персоналом организации / Ирина
Арутюновна Оганесян. – Мн.: Амалфея, 2000. – 256 с.
Психологічна енциклопедія / [авт. упоряд. О.М. Сте
панов]. – К.: Академвидав, 2006. – 424 с. – (Енци
клопедія ерудита).
Сушанко В.В. Актуальні проблеми інтелектуалізації
професійної діяльності педагога вищої школи: на
вчально монографічний посібник / В.В. Сушанко,
Т.А. Алєксєєнко. – Чернівці: Рута, 2003. – 80 с.
Технологія підготовки персоналу освітніх організацій
до роботи в умовах соціально економічних змін:
Навчальний посібник / Л.М. Карамушка, Н.І. Клокар,
О.А. Філь та ін.; за ред. Л.М. Карамушки. – К.:
Науковий світ, 2008. – 100 с.
Управління навчальним закладом: У 2 ч. – Ч.1: Абетка
менеджера освіти: навчально методичний посібник / [В.В.
Григораш, О.М. Касянова, О.І. Мармаза та ін.] – Х.: Веста:
Ранок, 2004. – 160 с. (Серія “Управління школою”).
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.