ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Автор(и)

  • І.Ю. Антоненко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

педагогічна взаємодія, педагогічний процес, педагогічне спілкування, особистісно орієнтоване навчання.

Анотація

У статті представлено психолого-педагогічні аспекти сучасної
освітньої ситуації, які характеризуються переходом від традиційної
до особистісно орієнтованої парадигми, згідно якої відбувається зміна
функціональноролевої взаємодії на особистісно суб’єктну, що передбачає
не просто нову технологію, а іншу філософію розуміння педагогічного
процесу.

Посилання

Абульханова-Славская К.А. О субъекте психической деятельности.

- М., 1983. - 88 с.

Алексеев Н.И. Личностно-ориентированное обучение:

вопросы теории и практики. - Тюмень, 2001. - 153 с.

Асмолов А.Г. Психология личности. - М.: Изд-во МГУ,

- 369 с.

Бондаревская Е .В . Концепция личностно-ориентированного

образования и целостная педагогическая теория / Е .В . Бондаревская

// Школа духовности. - 1999. - № 5. - С. 32-36.

Велитченко Л.К. Педагогічна взаємодія: теоретичні основи

психологічного аналізу: монографія. - Одеса: ПНЦ АПН

України, 2005. - 355 с.

Выготский Л.С. Педагогическая психология. - М. : Педагогика,

- 338 с.

Коломинский Я .Л. Изучение педагогического взаимодействия

/ Я.Л. Коломинский // Педагогика.- М., 1991. - 160 с.

Коссаковский А. Проблемы теории личности в психологопедагогическом

исследовании / Адольф Коссаковский //

Вопросы психологии. - 1974. - № 6. - С. 28-35.

Педагогические советы. - Выпуск 8: Инновационная деятельность;

Педагогическое взаимодействие / Сост. Северина

О.А., Васильева Т.П., Виткалова Л.А. и др. - М.: Учитель,

- 314 с.

Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование:

Социально-философское исследование. - Запоріжжя: Просвіта,

- 250 с.

Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом

процессе: кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1991. -

с.

Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной

школе. - М., 2004. - 224 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Антоненко, І. (2019). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 1(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p