ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
педагогічна взаємодія, педагогічний процес, педагогічне спілкування, особистісно орієнтоване навчання.Анотація
У статті представлено психолого-педагогічні аспекти сучасної
освітньої ситуації, які характеризуються переходом від традиційної
до особистісно орієнтованої парадигми, згідно якої відбувається зміна
функціональноролевої взаємодії на особистісно суб’єктну, що передбачає
не просто нову технологію, а іншу філософію розуміння педагогічного
процесу.
Посилання
Абульханова-Славская К.А. О субъекте психической деятельности.
- М., 1983. - 88 с.
Алексеев Н.И. Личностно-ориентированное обучение:
вопросы теории и практики. - Тюмень, 2001. - 153 с.
Асмолов А.Г. Психология личности. - М.: Изд-во МГУ,
- 369 с.
Бондаревская Е .В . Концепция личностно-ориентированного
образования и целостная педагогическая теория / Е .В . Бондаревская
// Школа духовности. - 1999. - № 5. - С. 32-36.
Велитченко Л.К. Педагогічна взаємодія: теоретичні основи
психологічного аналізу: монографія. - Одеса: ПНЦ АПН
України, 2005. - 355 с.
Выготский Л.С. Педагогическая психология. - М. : Педагогика,
- 338 с.
Коломинский Я .Л. Изучение педагогического взаимодействия
/ Я.Л. Коломинский // Педагогика.- М., 1991. - 160 с.
Коссаковский А. Проблемы теории личности в психологопедагогическом
исследовании / Адольф Коссаковский //
Вопросы психологии. - 1974. - № 6. - С. 28-35.
Педагогические советы. - Выпуск 8: Инновационная деятельность;
Педагогическое взаимодействие / Сост. Северина
О.А., Васильева Т.П., Виткалова Л.А. и др. - М.: Учитель,
- 314 с.
Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование:
Социально-философское исследование. - Запоріжжя: Просвіта,
- 250 с.
Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом
процессе: кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1991. -
с.
Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной
школе. - М., 2004. - 224 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.