СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ПІДЛІТКАМИ, ЯКІ МАЮТЬ НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК

Автор(и)

  • H.M. Гончарук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

корекційно-розвивальна робота, тренінг, форми, типи, напрямки вербальних реакцій, Я-висловлювання, ти-висловлювання, безособові, перепонно-домінантні, самозахист, потребовонастійливі, екстрапунітивні, інтрапунітивні, імпунітивні висловлювання.

Анотація

У статті описано систему корекційно-розвивальної роботи з розумово
відсталими підлітками, які мають низький рівень сформованості
комунікативних навичок.

Посилання

Альманах психологических тестов / Сост. P.P. Римская,

С.А. Римский. - М.: КСП, 1996. - 400 с.

Байярд Р .Т ., Байярд Д. Ваш беспокойный подросток. - М.:

Просвещение, 1995. - 224 с.

Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике.

- СПб.: Питер, 2000. - 528 с.

Гончарук Н.М. Комунікативні форми взаємодії розумово

відсталих підлітків як показник сформованості соціального

статусу // Культура здоров’я як предмет освіти: Збірник наукових

праць. - Херсон: ХДУ, 2004. - С.64-68.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гончарук H. (2019). СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ПІДЛІТКАМИ, ЯКІ МАЮТЬ НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 1(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p