СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ПІДЛІТКАМИ, ЯКІ МАЮТЬ НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
корекційно-розвивальна робота, тренінг, форми, типи, напрямки вербальних реакцій, Я-висловлювання, ти-висловлювання, безособові, перепонно-домінантні, самозахист, потребовонастійливі, екстрапунітивні, інтрапунітивні, імпунітивні висловлювання.Анотація
У статті описано систему корекційно-розвивальної роботи з розумово
відсталими підлітками, які мають низький рівень сформованості
комунікативних навичок.
Посилання
Альманах психологических тестов / Сост. P.P. Римская,
С.А. Римский. - М.: КСП, 1996. - 400 с.
Байярд Р .Т ., Байярд Д. Ваш беспокойный подросток. - М.:
Просвещение, 1995. - 224 с.
Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике.
- СПб.: Питер, 2000. - 528 с.
Гончарук Н.М. Комунікативні форми взаємодії розумово
відсталих підлітків як показник сформованості соціального
статусу // Культура здоров’я як предмет освіти: Збірник наукових
праць. - Херсон: ХДУ, 2004. - С.64-68.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.