ПРОБЛЕМА МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ІСТОРІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ І МУЗИКОЗНАВЧОЇ ДУМКИ

Автор(и)

  • B.M. Лабунецъ

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

музичне мислення, пізнавальний процес, творча активність, мотивація, психофізіологічні закономірності.

Анотація

У статті висвітлено існуючі у психології, педагогіці та музикознавстві
різноаспектні визначення і трактування понять «мислення»,
«музичне мислення».

Посилання

Судаков К.В. Тайны мышления: генетические корни поведения.

- М.: Педагогика, 1990. - 128 с.

Крутецький В.А. Основы педагогической психологии. - М.:

Просвещение, 1972. - 255 с.

Тельчарова Р.А. Уроки музыкальной культуры: Книга для

учителя. - М.: Просвещение, 1991. - 156 с.

Абдуллина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в

процессе высшего педагогического образования: Для педагогических

специальностей. - 2е изд. - М.: Просвещение,

- 139 с.

Сластьонин В.А. Люблинская педагогика: учебное пособие. -

М.: Просвещение, 1976. - 352 с.

Яворский Б. Статьи. Воспоминания. Переписка. Т. 1. - М.:

Сов. композитор, 1972. - 711 с.

Цыпин Г.М. Обучение игре на фортепианно. - М.: Просвещение,

- 173 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лабунецъ B. (2019). ПРОБЛЕМА МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ІСТОРІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ І МУЗИКОЗНАВЧОЇ ДУМКИ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 1(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p