ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ ЯК МОТИВАЦІЙНЕ ЯДРО В ЗДІЙСНЕННІ ТВОРЧОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА- ПРАКТИКА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
творча активність, інтелектуальна активність, професійна спрямованість, креативність, творчий потенціал, творча професійна діяльність, самореалізація.Анотація
Творча активність розглядається як потужний арсенал мотиваційних
сил особистості студента, який проявляється в готовності до
здійснення творчої професійної діяльності, вирішення нестандартних
творчих завдань, подолання звичних норм та способів дій. Виявляється
динаміка розвитку творчої активності особистості з урахуванням
вікових особливостей та соціальних детермінант.
Посилання
Акмеологія з основами психології кар’єри: Навчально-
методичний посібник/ Уклад.: О.М. Гавалешко, В .В . Пасні-
ченко, Т.А. Кривко. - Чернівці: Рута, 2004. - 983 с.
Богоявленская Д.Б. Интеллектуальная активность как проблема
творчества. - Ростов-на-Дону, 1983. - 173 с.: ил.
Бургін М.С. Інтелектуальні складові творчої діяльності/
Міжнародна Академія «Людина в аерокосмічних системах
». - К., 1998. - 41 с.
Вишнякова Н.Ф. Психологические основы развития креативности
в профессиональной акмеологии: Дис. д-ра психол.
наук. - М. , 1996. - С. 31.
Дружинин В.Н. Когнитивные способности: структура, диагностика,
развитие. - М.: Per Se, СПб.: Иматон, 2001. -
с.: рис.
Зинченко В.П. Школа должна учить мыслить? // Прикладная
психология. - 2001. - № 1. - С. 1-18.
Кісіль М.В. Креативність і прагматизм для сучасної освіти /
М.В.Кісіль// Вісник Дніпропетровського університету. Серія
«Філософія, соціологія, політологія». - Вип. 17. - Д. : ДНУ,
- С. 140-144.
Креативність як складова частина професійної підготовки
майбутніх учителів//URLhttp://www. rusnauka.com/16_
NPM_2007/Pedagogica/22154.doc.htm (8 лютого 2008).
Максименко С.Д. Загальна психологія. - К.: Форум, 2000.
Мороз Ю.В. Творча активність особистості і закономірності
її розвитку в онтогенезі// Практична психологія та соціальна
робота. - 2002. - № 4. - С. 58-60.
Непомнящая Н.И. Психодиагностика личности. - М.: ВЛА-
ДОС, 2001.
Пономарев Я.А. Психология творения: Избранные психологические
труды/ Академия педагогических и социальных
наук: Московский психолого-социальный институт. - М .-
Воронеж: Модэк, 1999. - 480 с.
Психология одаренности: проблемы, структура, показатели.
Сб. ст. Редколлегия: М.А. Холодная, О.А. Комаровская,
Р.А. Семенова, А.Г. Виноградов, С.И. Науменко. - К.,
- 100 с.
Фетискин Н.П., Козлов В .В ., Мануйлов Г.М. Социальнопсихологическая
диагностика развития личности и малых
групп. - М., Изд-во Института Психотерапии. 2002. - С. 76-80.
Шапарь В .Б . Словарь практического психолога / В .Б . Ша-
парь. - М.: ООО «Издательство АСТ»; Х .: «Торсинг», 2004. -
[2] с. - (Библиотека практической психологии).
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.