ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ ЯК МОТИВАЦІЙНЕ ЯДРО В ЗДІЙСНЕННІ ТВОРЧОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА- ПРАКТИКА

Автор(и)

  • O.B. Лобода

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

творча активність, інтелектуальна активність, професійна спрямованість, креативність, творчий потенціал, творча професійна діяльність, самореалізація.

Анотація

Творча активність розглядається як потужний арсенал мотиваційних
сил особистості студента, який проявляється в готовності до
здійснення творчої професійної діяльності, вирішення нестандартних
творчих завдань, подолання звичних норм та способів дій. Виявляється
динаміка розвитку творчої активності особистості з урахуванням
вікових особливостей та соціальних детермінант.

Посилання

Акмеологія з основами психології кар’єри: Навчально-

методичний посібник/ Уклад.: О.М. Гавалешко, В .В . Пасні-

ченко, Т.А. Кривко. - Чернівці: Рута, 2004. - 983 с.

Богоявленская Д.Б. Интеллектуальная активность как проблема

творчества. - Ростов-на-Дону, 1983. - 173 с.: ил.

Бургін М.С. Інтелектуальні складові творчої діяльності/

Міжнародна Академія «Людина в аерокосмічних системах

». - К., 1998. - 41 с.

Вишнякова Н.Ф. Психологические основы развития креативности

в профессиональной акмеологии: Дис. д-ра психол.

наук. - М. , 1996. - С. 31.

Дружинин В.Н. Когнитивные способности: структура, диагностика,

развитие. - М.: Per Se, СПб.: Иматон, 2001. -

с.: рис.

Зинченко В.П. Школа должна учить мыслить? // Прикладная

психология. - 2001. - № 1. - С. 1-18.

Кісіль М.В. Креативність і прагматизм для сучасної освіти /

М.В.Кісіль// Вісник Дніпропетровського університету. Серія

«Філософія, соціологія, політологія». - Вип. 17. - Д. : ДНУ,

- С. 140-144.

Креативність як складова частина професійної підготовки

майбутніх учителів//URLhttp://www. rusnauka.com/16_

NPM_2007/Pedagogica/22154.doc.htm (8 лютого 2008).

Максименко С.Д. Загальна психологія. - К.: Форум, 2000.

Мороз Ю.В. Творча активність особистості і закономірності

її розвитку в онтогенезі// Практична психологія та соціальна

робота. - 2002. - № 4. - С. 58-60.

Непомнящая Н.И. Психодиагностика личности. - М.: ВЛА-

ДОС, 2001.

Пономарев Я.А. Психология творения: Избранные психологические

труды/ Академия педагогических и социальных

наук: Московский психолого-социальный институт. - М .-

Воронеж: Модэк, 1999. - 480 с.

Психология одаренности: проблемы, структура, показатели.

Сб. ст. Редколлегия: М.А. Холодная, О.А. Комаровская,

Р.А. Семенова, А.Г. Виноградов, С.И. Науменко. - К.,

- 100 с.

Фетискин Н.П., Козлов В .В ., Мануйлов Г.М. Социальнопсихологическая

диагностика развития личности и малых

групп. - М., Изд-во Института Психотерапии. 2002. - С. 76-80.

Шапарь В .Б . Словарь практического психолога / В .Б . Ша-

парь. - М.: ООО «Издательство АСТ»; Х .: «Торсинг», 2004. -

[2] с. - (Библиотека практической психологии).

##submission.downloads##

Як цитувати

Лобода O. (2019). ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ ЯК МОТИВАЦІЙНЕ ЯДРО В ЗДІЙСНЕННІ ТВОРЧОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА- ПРАКТИКА. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 1(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p