ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ОБРАЗУ Я

Автор(и)

  • C.O. Ренке

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

професійний образ Я, гармонійний образ, конвенціональний образ, узагальнений образ, розмитий образ та квазіобраз.

Анотація

У статті представлено результати, що направлені на виявлення
моментів, які впливають на розвиток професійного Я-образу студентів-
психологів. Розглядаються п’ять рівнів сформованості професійного
образу Я - гармонійний, конвенціональний, узагальнений, розмитий
та квазіобраз - і їх зв’язок із самовідношенням.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ренке C. (2019). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ОБРАЗУ Я. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 2(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p