ЕНЕРГОМІКС РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • С.П. Яланська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

енергомікс творчості, енергопотенціал, темперамент, розвиток творчості, активність, майбутні вчителі біології.

Анотація

Природничонаукова освіта є складовою частиною становлення
творчої особистості педагога. Oснoвoю розвитку творчості майбутнього
вчителя біології, на нашу думку, є енергомікс творчості - його здатність
до творчої діяльності, що обумовлена індивідуальними психофізіологічними
особливостями та отриманою з оточуючого середовища
інформацією.

Посилання

Гриньова М.В., Страшко С.В., Животовська Л.Н., Пескун

С.П. Формування мислення у підлітків при викладанні зоології.

- Полтава: АСМІ, 2002. - 336 с.

Лозова В.І. Цілісний підхід до формування пізнавальної ак тивності

школярів / Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди.

- 2-е вид., доп. - Харків: ОВС, 2000. - 164 с.

Лукьянова М.И. Конкурс лучших учителей как способ творческой

самореализации педагога в профессиональной деятельности

/ / Инновации в образовании. - 2007. - №10. -

С. 50-61.

Общая психология / Под ред. С.Д. Максименко. - М.: Ва-

клер, Рефл-бук, 2004. - с. 523.

Пескун С.П. Формування творчості старшокласників у процесі

вивчення курсу «Біологія 10-12». Система «Дидактосер-

віс». - Полтава: АСМІ, 2005. - 170 с.

Сухомлинский В.О. Сто советов учителю. - К., 1983. - 256 с.

Творчі здібності людини / / Основи психології / За ред.

О.В. Киричука, В.А. Роменця. - К., 1995. - С. 343-346.

Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности

учащихся в учебном процессе. - М., 1981. - 196 с.

Яковицкая Л.С. Опьіт изучений влияния образовательной

средьі на творческие способности подростков / / Обдарована

дитина. - 2004. - №4. - С. 14-18.

Яланська С.П., Оніпко В.В. Дидактосервіс на допомогу майбутньому

вчителю біології у ЗНЗ. - Полтава, 2008. - 68 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Яланська, С. (2019). ЕНЕРГОМІКС РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 2(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p