CAUSES OF TEENAGER AGGRESSION
Keywords:
підлітки, сім'я, група ризику, реабілітаціяAbstract
Однією із найгостріших проблем нашого суспільства є агресія. Особливо турбує той факт, що агресивні прояви спостерігаються в підлітків у школі, від чого страждають вони, їхні вчителі, і батьки. Актуальність проблеми – агресивні прояви у підлітків є однією з найбільш гострих проблем не тільки для працівників сфери освіти, але й для суспільства в цілому. Ріст дитячої злочинності, збільшення числа підлітків, які проявляють агресію в повсякденному житті, висувають на перший план завдання вивчення психологічних умов, які викликають ці небезпечні явища. Особливо важливим вивчення агресії є в молодшому віці, коли ця риса перебуває в стадії свого становлення й коли ще можна прийняти своєчасні коригувальні міри. Агресивні прояви зустрічається в більшості підлітків. Однак у певних підлітків агресія стає стійкою характеристикою особистості. У підсумку виникають складності із самореалізацією, особистісним розвитком, спілкуванням з оточуючими людьми. Підліток з агресивними проявами створює масу проблем не тільки оточуючим, але й самому собі. Незріла психіка не в змозі перебороти фруструючі впливи без грамотної допомоги дорослого.References
Психологічний словник / під ред. В. П. Зінченко, Б. Г. Мещерякова. - М., 1996. – 312 с.
Дитяча агресія [Електронний ресурс] . Режим доступу: 12.03.2013 : <http://bukvar.su. > - Загол. з екрану. – Мова укр..
Левітов Н.Д. Психічний стан агресії / Вопр. Психології. 1972, № 6. С. 168 – 172.
Зимелева З.А. Агресивне поведінка молодших школярів та особистість батьків // Психологічна наука й освіту.- 2001. - № 4;
Фурманов І.В. Психология детей с нарушениями поведения. К. :Детская психология, 2008.- 400 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 Tetyana Kukurudza
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Social Work and Education is an open access journal. Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.