SOCIAL REHABILITATION OF TEENAGERS FROM RISK GROUPS

Authors

  • Nadiia Bejko Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ukraine

Keywords:

teenagers, family, risk group, rehabilitation

Abstract

The article is a theoretical analysis of the problems of social rehabilitation of adolescents from families at risk. The essence and content of social rehabilitation of adolescents.

Author Biography

Nadiia Bejko, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University

студентка V курсу, спеціальності "Соціальна робота"

References

Николаєва В. І. Соціально-педагогічна робота з сім’ями групи ризику / В. І. Николаєва // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління: зб. наук. праць. – Серія №11. – К. : НПУ імені М.П.Дра-гоманова, 2007. – Вип. 5. (Частина ІІ) – С.85-89.

Николаєва В. Підлітки із сімей груп ризику як об’єкт соціально-педагогічної реабілітації / В. І. Николаєва // Вісн. Чернігів. держ. пед. ун-ту імені Т.Г.Шевченка. Випуск 50. Серія: педагогічні науки. – Чернігів : ЧДПУ, 2008. – С.137-141.

Каптеров П.Ф. Про сімейне виховання. Навч. посібник для студ. Вищ. І середовищ. Пед. Учеб. Закладів. - М.: Академія, 2002

Олиференко Л.Я. Соціально-педагогічна підтримка дітей групи ризику. - М.: Академія, 2002

Куликова Т.А. Сімейна педагогіка та домашнє виховання: Підручник для студ. Пед. Учеб. Закладів. - 2-е видання, виправлене і доповнене. - М.: «Видавничий центр« Академія », 2007

Оржеховська В.М. Про концепцію превентивного виховання дітей і молоді // Практична психологія та соціальна робота. - №3. - 2001. – С.8-9.

Попелишко О.А. Оцінка сучасного стану протиправної поведінки неповнолітніх // Науковий вісник Чернівецького університету. – Чернівці, 1999. – Вип.43: Педагогіка і психологія. – С.191-199.

Published

2015-04-10

How to Cite

Bejko, N. (2015). SOCIAL REHABILITATION OF TEENAGERS FROM RISK GROUPS. Social Work and Education, 2(1), 7–9. Retrieved from https://journals.uran.ua/swe/article/view/74096

Issue

Section

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION