ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ БЛОКИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2013.137392Ключові слова:
комунікації, культурологія, телебачення, суспільство, історико-соціальні умовиАнотація
У статті аналізується роль культурно-мистецьких процесів загалом і музичних програм зокрема у формуванні суспільної думки. Вони є дзеркальним відображенням духовних процесів суспільства, держави, нації, краю. У ХХ столітті ці процеси іноді відбувалися не зовсім явно, а були приховані за маскою зовнішніх умовностей. Мається на увазі здатність суспільства переосмислювати і мультиплікувати існуючі змісти культурної традиції відповідно до сучасних історико-соціальних умов.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.