АСОЦІАТИВНІСТЬ ЯК БАЗА ХУДОЖНЬОГО МІМЕЗИСУ

Автор(и)

  • Yuliya Yukhymyk Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2013.137426

Ключові слова:

мімезис, асоціативність, художня комунікація, художній образ, мистецтво

Анотація

Аналізується специфіка взаємозумовленості та різноаспектної взаємодії засадничих принципів художньо-мистецької комунікації – мімезису та асоціативності. Асоціативна здатність визначена як база функціонування мімезису в розмаїтті його типологічних проявів на різних рівнях мистецької комунікації, у різних образно-смислових контекстах зображальних та виражальних мистецтв, що є важливою умовою образного представлення та адекватного сприйняття авторських смислів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення