ВИБІР ЛЮДИНОЮ НАВЧАЛЬНО-ОСВІТНЬОГО РОЗВИТКУ ТА ЙОГО ВІДОБРАЖЕННЯ В ІСТОРІЇ ФІЛОСОФСЬКИХ ІДЕЙ: Україна XVII-XVIII століття

Автор(и)

  • Oleksandr Chornyi Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2013.137466

Ключові слова:

філософія, освіта, свобода, мораль, вибір

Анотація

Висвітлюється філософська ідея вільного вибору людиною власного навчально-освітнього розвитку в Україні XVII-XVIII ст. Відображено ключові підходи до аналізу даної ідеї в історії філософії. Виходячи з тогочасних умов державного, релігійного та культурно-освітнього розвитку України, робиться наголос на специфіці свободи вибору в філософсько-освітній думці XVII-XVIII ст.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення