ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТАНЦЮ ТА БАЛЕТУ XVII−XIX CТОЛІТЬ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2013.138001Ключові слова:
танець, техніка, вправи у станка, позиції ніг, хореографія, балетне мистецтвоАнотація
У статті вперше у вітчизняному мистецтвознавстві розглянуто академічну теорію танцю і балету видатних хореографів XVII−XIX століть. Проаналізовано і перекладено унікальні теоретичні засади майстрів танцю і балету Рауля Фьолйє, Жан Жоржа Новерра, Карла Блазіса, Леопольда Адіса, Августа Бурнонвіля.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.