ПРИНЦИПИ ВЗАЄМОВПЛИВУ ЕВОЛЮЦІЇ ІНДУСТРІЇ МОДИ ТА СУСПІЛЬСТВА СПОЖИВАННЯ

Автор(и)

  • Natalia Chuprina кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри художнього моделювання костюма Київського національного університету технологій та дизайну, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2014.138123

Ключові слова:

індустрія моди, суспільство масового споживання, модний стандарт, модна тенденція, масовий споживач, модний одяг

Анотація

У статті розглядаються принципи розвитку масового виробництва модних продуктів, а також всесвітня універсальність модних тенденцій, які є результатом розвитку інформаційної інфраструктури і тотальної глобалізації світової спільноти. Обґрунтовується, що продукти моди, виставлені для продажу в магазинах, що мають властивості підвищеного статусу, в очах покупця набувають значення культурних цінностей, що мають на увазі злиття характеристик масової культури і масового споживання. Зроблено висновок, що зародження і розвиток індустрії моди тісно переплітається із становленням суспільства масового споживання.


##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення