ЕТНІЧНІ ШРИФТИ В ДИЗАЙНІ ПАКУВАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2014.138133Ключові слова:
типографіка, леттерінг, етнічні шрифти, дизайн пакуваньАнотація
У статті визначено особливості використання етнічних шрифтів у створенні дизайну пакувань та особливості їх сприйняття споживачами. З’ясовано ступінь вивчення типографіки в контексті використання етнічних шрифтових форм у практичному проектуванні пакувань. На основі аналізу зібраного матеріалу визначено, що етнічний стиль у дизайні пакувань є одним з трендів сучасності. Означені питання щодо проведення передпроектних досліджень для з’ясування доречності використання етнічних мотивів та шрифтів. Запропоновано доповнення до навчальних завдань програми підготовки майбутніх фахівців графічного дизайну з проектування упаковок з використанням основ української типографіки.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.