ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ ТВОРІВ ДЛЯ ІНСТРУМЕНТА СОЛО (на прикладі духового музично-виконавського мистецтва)
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2014.138297Ключові слова:
психофізіологія, виконавець, композитор, твір, інструмент, засоби виразності, жанр, умовний рефлекс, м’язи, свідомістьАнотація
У статті вивчаються психофізіологічні процеси під час виконання творів для інструмента соло. Дослідження здійснюється на прикладі духового музично-виконавського мистецтва. Встановлено, що психофізіологія виконання композицій соло формується на характерологічних жанрових основах музики даного жанру. Їх першорядними критеріями постають одноосібна природа виконавства та використання композитором палітри виразових можливостей лише одного інструмента.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.