ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ ТВОРІВ ДЛЯ ІНСТРУМЕНТА СОЛО (на прикладі духового музично-виконавського мистецтва)

Автор(и)

  • Valerii V. Hromchenko кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри "Виконавське мистецтво", Дніпропетровська консерваторія ім. М. Глінки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2014.138297

Ключові слова:

психофізіологія, виконавець, композитор, твір, інструмент, засоби виразності, жанр, умовний рефлекс, м’язи, свідомість

Анотація

У статті вивчаються психофізіологічні процеси під час виконання творів для інструмента соло. Дослідження здійснюється на прикладі духового музично-виконавського мистецтва. Встановлено, що психофізіологія виконання композицій соло формується на характерологічних жанрових основах музики даного жанру. Їх першорядними критеріями постають одноосібна природа виконавства та використання композитором палітри виразових можливостей лише одного інструмента.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення