КИТАЙСЬКИЙ ВКЛАД В МОДЕРН-АВАНГАРД ЄВРОПИ

Автор(и)

  • Bingqiang Liu кандидат мистецтвознавства, професор, проректор Тайшаньського університету (КНР), докторант, Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського, Китай

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2014.138299

Ключові слова:

модерн, авангард, постмодерн, поставангард, Схід, Захід

Анотація

У статті автор прослідковує історичні етапи зближення китайського (східного) і європейського (західного)

музичних ареалів протягом ХХ століття, аж до дифузії культурних стимулів у творчості Тан Дуна та інших представників Сходу в європейському культурному просторі. Це визначено підсумковістю поставангардної культурноїх вилі сучасності, в якій інтегративні показники "Схід-Захід" займають значне місце.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення