СОЦІАЛІЗАЦІЯ МОЛОДІ У ПЕРІОДИ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ КРИЗ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2015.138367Ключові слова:
суспільно-політична криза, соціалізація, молодь, поведінкова модельАнотація
У статті розглянуто можливі результати соціалізації молоді у періоди суспільно-політичної кризи. Виявлено чинники, які впливають на негативну соціалізацію молоді. Висвітлено вплив мас-медіа як агента соціалізації, який може привнести деструктивну складову і негативно вплинути на формування у особистості життєвих установок. Зроблено висновки, що наслідком соціалізації молоді у період соціально-політичної кризи у суспільстві може стати вкорінення у свідомості негативних соціально-політичних орієнтацій, відхильних поведінкових моделей, сформованість високого рівня неприязного ставлення до певних національностей і до власних співвітчизників у регіональному аспекті.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.