ПРО ДРАМАТУРГІЧНУ ІДЕЮ ОБРАЗУ ХОЗЕ І ЇЇ МУЗИЧНЕ ВТІЛЕННЯ В ОПЕРІ Ж. БІЗЕ "КАРМЕН"

Автор(и)

  • Peng Liu викладач консерваторії Тайшаньського університету (КНР), Китай

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2015.138402

Ключові слова:

музична драматургія, розвиток образу, вокальна партія, музичний тематизм, веризм, експресія

Анотація

Стаття присвячена виявленню драматургічної ідеї образу Хозе в опері Ж. Бізе "Кармен" і специфіці її музичного втілення. Вокальна партія Хозе розглядається в аспекті співвіднесення її музичної виразності з логікою драматургічного розвитку образу. Спеціально виділяються динамічні, регістрові та музично-тематичні особливості вокальної партії Хозе, які можуть зумовити логіку виконавської інтерпретації і виконують функцію смислових "вузлів" у вибудовуванні музично-сценічного образу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення