АКТУАЛЬНІ ФОРМИ МЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНО-ПОЛІТИЧНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Irуna J. Vilchinska доктор політичних наук, професор, професор кафедри теорії та історії держави і права Київського національного університету культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2015.138411

Ключові слова:

медіапродукт, інфотейнмент, політейнмент, видовищність, розважальність, театралізація

Анотація

У статті аналізуються основні актуальні форми медійних продуктів, зокрема в українському інформаційно-політичному аудіовізуальному просторі, які свідчать про формування сучасних тенденцій у політичній сфері нашої країни. Найбільша увага приділяється питанням видовищності, розважальності, театралізації, що знайшло своє відображення в таких медіапродуктах, як інфотейнмент та політейнмент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення