МОДА ТА РЕКЛАМА: СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ

Автор(и)

  • Bogdana Matviychuk здобувач кафедри культурології та інноваційних культурно-мистецьких проектів Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2015.138427

Ключові слова:

мода, реклама, посткультура, симулякр

Анотація

У статті розглядаються сучасні аспекти взаємодії моди та реклами. Зазначається, що в рекламних повідомленнях завдяки опису-тексту експліціюється образ рекламованого товару, при цьому позначаюче не обов’язково має зв’язок з означуваним. Наводяться основні прояви модних тенденцій у рекламі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення