РЕКЛАМНІ ВІДЕОРОЛИКИ ЯК ВИД АУДІОВІЗУАЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Svitlana Zarya старший викладач кафедри естрадного виконавства Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2016.138519

Ключові слова:

реклама, рекламні відеоролики, відео кліпи, аудіовізуальний продукт

Анотація

Мета роботи. Дослідження присвячене телевізійній рекламі як особливому виду аудіовізуальної продукції. В центрі уваги автора статті – аудіовізуальні рекламні відеоролики, їх класифікація та специфіка мистецтва створення. Методологія дослідження полягає в застосуванні методів спостереження, аналізу та теоретичного узагальнення даних практичної діяльності в галузі аудіовізуального мистецтва. Зокрема, телебачення – одного з засобів візуалізації рекламних відеороликів та найбільш ефективних методів звернення до споживача. Завдяки поєднанню звуку та зображення, спрямованій дії на глядача телебачення надає більші можливості ефективно впливати на споживача за короткий проміжок часу протягом перегляду різноманітних телепередач. Наукова новизна. Досліджено українські рекламні аудіовізуальні твори як культурний продукт сучасної України. Проаналізовано мистецтво створення аудіовізуального рекламного ролика та переглянуті різновиди аудіовізуальних рекламних творів. Висновки. Сучасна економіка та суспільство не можуть існувати без реклами. Відеорекламу до недавніх часів не вважали предметом наукового дослідження, оскільки не вбачали в ній ознак культурної продукції. Відеоролики – це новий вид аудіовізуальної мистецької продукції – аудіовізуальний міні-твір, короткометражний фільм, у якому стисло та зро-зуміло передається суть рекламного повідомлення. Автор доводить, що розробка реклами перетворюється на творчість, а рекламні відеоролики – на маленькі шедеври аудіовізуального мистецтва. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення