РЕЦЕНЗІЯ на монографію «Художньо-образна система рекламної графіки» Світлани Прищенко

Автор(и)

  • Mykhailo Krivolapov Національна академія мистецтв України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2018.153135

Ключові слова:

художньо-образна система, рекламна графіка, Світлана Прищенко

Анотація

Монографія презентує результати комплексного аналізу рекламної графіки як продукту культури та вагомої складової рекламного дизайну, який, в свою чергу, розглянуто в контексті становлення і розвитку дизайну в цілому [1]. Монографія складається з чотирьох розділів, ілюстрованого глосарія (словника фахових термінів) та кольорових ілюстрацій з прикладами стильових проявів у плакаті.

Біографія автора

Mykhailo Krivolapov, Національна академія мистецтв України

Академік, заслужений діяч мистецтв України

Посилання

Прищенко С. Художньо-образна система рекламної графіки: монографія. Київ: НАКККіМ, 2018. 512 с.

Pryschenko S. Khudozhn'o-obrazna systema reklamnoi hrafiky: monohrafiia. Kyiv: NAKKKiM, 2018. 512 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

Мистецтвознавство