КУЛЬТУРОЛОГІЗАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЯК СИМПТОМ ГЛОБАЛЬНОЇ ЛОКАЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ievgeniia Bilchenko Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Україна
  • Tetyana Kalyta Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Україна
  • Tetiana Zariazhko Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманов, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2019.175270

Ключові слова:

системи менеджменту, третя хвиля, глокалізація, семантика культури, культурні патерни, етос, фундаментальна культурологія, люди часу, люди простору.

Анотація

Метою роботи є розкриття культурологічних аспектів управління підприємствами на основі сучасної методології науки про культуру. Методологія. Автори, на основі сучасних концептуальних підходів культурології (некласична філософія культури, філософська і культурологічна герменевтика, семіотична школа), виокремлюють чотири модуси фундаментальної культурології: історичний, семантичний, соціальний та психологічний,−  предмети вивчення яких (ментальність, комунікації, семіозис та творчість),− у якості імпліцитних елементів входять до складу системи виробництва товарів і послуг, як традиційної, так і новітньої моделі менеджменту. Наукова новизна дослідження полягає у  доведенні залежності управлінських дій суб’єктів  глобальної економіки від локальних культурних умов (глокалізм як проект третьої хвилі), відповідно до школи «соціології, що розуміє» (герменевтики культури). Висновки. Таким чином, у проведеному дослідженні було зроблено спробу синтезу економічної теорії, теорії і практики менеджменту з культурологічними дисциплінами.

Біографії авторів

Ievgeniia Bilchenko, Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв

доктор культурології, доцент, професор кафедри культурології
та інформаційних комунікацій

Tetyana Kalyta, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

кандидат економічних наук, доцент кафедри культурології
та філософської антропології

Tetiana Zariazhko, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманов

асистент кафедри культурології та філософської антропології

Посилання

Toffler, A. Global Gladiators Challenge the Power of Nations / Alvin Toffler, Heidi Toffler // New Perspectives Quarterly. 2000. № 17. P. 26–27. DOI: 10.1111/0893-7850.00233

Bourriaud N. The Radicant // Tate Britain, 3 februari t/m 26 april. - Sternberg Press, 2009 URL: www.metropolism.org/magazine/2009-no1/een-archipel-van-lokale-reacties/

Гелбрейт Дж. К. Экономика невинного обмана: правда нашего времени; пер. с англ. И. Ногаева. М.: Издательство “Европа”, 2009. 88 с.

Bauman Z. Modernity and Clarity // Luthe H.O., Wiedenmann R.E. (eds) Ambivalenz. – VS Verlag für Sozialwissenschaften, 1997. DOI: 10.1007/978-3-322-91433-0_5

БєляєвО.О., БебелоА.С. Політичнаекономія. Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2001. 328 с.

Резник Ю.М. К проблеме предметного пространства и научного статуса культурологии // Фундаментальные проблемы культурологии: в 4 томах. – Том 1. Теория культуры. Спб.: Алетейя, 2008. С. 5-16.

Подорога В. Гибель Twinpeaks (заметки по поводу события) // Отечественные записки. 2001. № 1 URL: http://www.strana-oz.ru/2001/1/gibel-twinpeaks

Toffler, A. (2000). Global Gladiators Challenge the Power of Nations. AlvinToffler, Heidi Toffler. New Perspectives Quarterly [in English].

Bourriaud, N. (2009). The Radicant, Tate Britain, 3 Februari t/m 26 April [ in English].

Galbraith, J. K. (2004). The Economics of Innocent Fraud. Boston, MA: Houghton Mifflin [in English].

Bauman, Z. (1997). Modernity and Clarity In: Luthe H.O., Wiedenmann R.E. (eds) Ambivalenz [ in English].

Beliaiev, A.A., Bebelo A.S. (2001). Political Economy, Study Guide. Kiev: KNEU [in Ukrainian].

Reznik, Yu. (2008). To the problem of the subject space and the scientific status of cultural studies. St. Petersburg [in Russian].

Podoroga, V. (2001). The Death of Twinpeaks (notes on the event). Valery Podoroga. Domestic Notes. Moskow [ in Russian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-28

Номер

Розділ

Культурологія