РОЗВИТОК ФОРТЕПІАННОГО МИСТЕЦТВА У КИТАЇ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2020.196566Ключові слова:
фортепіанна музика Китаю, музичне мистецтво, культурні традиції, музичне виконавство.Анотація
Мета роботи присвячена проблемі розвитку фортепіанного мистецтва у Китаї. Методологія дослідження передбачає використання історичного та біографічних методів у вивченні даної тематики. Наукова новизна статті полягає у дослідженні доцільності проблеми розвитку фортепіанного мистецтва у Китаї, вивчення історичних витоків даної проблематики. У роботі згадані історичні імена діячів, які безпосередньо вплинули на розвиток фортепіанного мистецтва у Китаї, завдяки яким були з’ясовані культурні традиції країн Сходу. Висновки: на основі вивчення проблеми, що стосується фортепіанного мистецтва у Китаї, виявили процеси розвитку його та самобутню культуру. Виокремити імена відомих педагогів та музикантів Китаю, які здійснили вплив на розвиток та становлення мистецтва країни. Виявити вплив філософії на мислення та розуміння фортепіанного мистецтва.
Посилання
Buchkovskaya O.Yu. (2015). Dialogue as the determinant of intercultural interaction. Extended abstract of the candidate’s thesis. Kyiv: National acad.kers of culture and arts [in Ukrainian].
Kravtsova M.E. (2003). The History of Chinese Culture. Study aid for universities in the specialty "Culturol-ogy". St. Petersburg: Lan [in Russian].
Mykhailychenko O.V. (1997). Education and Training in Japan and China: Historical and Theoretical As-pect / International Institute of Humanization and Education Development. Sumy: Science [in Ukrainian].
Tarakanov M.E. (2003). Man and Phonosphere. Memories Saty Materials of the conference "The Pho-nosfera - Man - the Community". Moscow: St. Petersburg [in Russian].
U Iphan. (2012). Methodology of preparing future music teachers of Ukraine and China for work in condi-tions of the multicultural environment: Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National ped.un. M.P. Drahomanov [in Ukrainian].
Chay Penchen. Formation of the artistic and stylistic competence of the future music teacher of Ukraine and China: Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National ped.un. M.P. Drahomanov [in Ukrainian].
Yu Fey. (2014). Methodical principles of the preparation of future music teachers for teaching practice in higher educational establishments of China and Ukraine: Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National ped.un. M.P. Drahomanov [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.