РОЗВИТОК ФОРТЕПІАННОГО МИСТЕЦТВА У КИТАЇ

Автор(и)

  • Марина Антошко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2020.196566

Ключові слова:

фортепіанна музика Китаю, музичне мистецтво, культурні традиції, музичне виконавство.

Анотація

Мета роботи присвячена проблемі розвитку фортепіанного мистецтва у Китаї. Методологія дослідження передбачає використання історичного та біографічних методів у вивченні даної тематики. Наукова новизна статті  полягає у дослідженні доцільності проблеми розвитку фортепіанного мистецтва у Китаї, вивчення  історичних витоків даної проблематики. У роботі згадані історичні імена діячів, які безпосередньо вплинули на розвиток фортепіанного мистецтва у Китаї, завдяки яким були з’ясовані культурні традиції країн Сходу. Висновки: на основі вивчення проблеми, що стосується  фортепіанного мистецтва у Китаї, виявили процеси розвитку  його та самобутню культуру. Виокремити імена відомих педагогів та музикантів Китаю, які здійснили вплив на розвиток та становлення мистецтва країни. Виявити вплив філософії на мислення та розуміння фортепіанного мистецтва.

Посилання

Buchkovskaya O.Yu. (2015). Dialogue as the determinant of intercultural interaction. Extended abstract of the candidate’s thesis. Kyiv: National acad.kers of culture and arts [in Ukrainian].

Kravtsova M.E. (2003). The History of Chinese Culture. Study aid for universities in the specialty "Culturol-ogy". St. Petersburg: Lan [in Russian].

Mykhailychenko O.V. (1997). Education and Training in Japan and China: Historical and Theoretical As-pect / International Institute of Humanization and Education Development. Sumy: Science [in Ukrainian].

Tarakanov M.E. (2003). Man and Phonosphere. Memories Saty Materials of the conference "The Pho-nosfera - Man - the Community". Moscow: St. Petersburg [in Russian].

U Iphan. (2012). Methodology of preparing future music teachers of Ukraine and China for work in condi-tions of the multicultural environment: Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National ped.un. M.P. Drahomanov [in Ukrainian].

Chay Penchen. Formation of the artistic and stylistic competence of the future music teacher of Ukraine and China: Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National ped.un. M.P. Drahomanov [in Ukrainian].

Yu Fey. (2014). Methodical principles of the preparation of future music teachers for teaching practice in higher educational establishments of China and Ukraine: Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National ped.un. M.P. Drahomanov [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-17

Номер

Розділ

Мистецтвознавство