ПРОДЮСЕР В КІНО: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2021.244405Анотація
Мета статті полягає у виявленні специфіки розвитку діяльності продюсера в кіно у контексті європейського культурного обширу та окресленні векторів взаємовпливу продюсерської діяльності в країнах європростору й України. Методологія дослідження. В опрацюванні теми було застосовано історичний метод задля виявлення особливостей походження й розвитку професії кінопродюсера під впливом соціокультурних, економічних, політичних факторів, зокрема, й на теренах України; аналітичний метод та методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення, що стали в нагоді в процесі встановлення мистецьких, виробничих, організаційних, управлінських, фінансово-економічних особливостей діяльності кінопродюсера в європейському культурному просторі. Задля мистецтвознавчого та культурологічного аспектів вивчення проблеми були застосовані методи систематизації та аналізу. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що походження професії продюсера в кіно розглядається як в контексті європейського культурного простору, так і українського, й стало предметом спеціального багатовекторного дослідження; аргументовано та уточнено зміст концептів «продюсер в кіно», «продюсерська система» як специфічної унікальної цілісності та єдності взаємопов’язаних елементів; доведено доцільність використання компаративістського методу задля вивчення та маніфестації особливостей продюсерської діяльності у фільмотворчому процесі європейського та вітчизняного культурного простору. Висновки. Ознайомлення з матеріалами дослідження збагачує арсенал знань щодо особливостей походження діяльності кінопродюсера в культурі фільмовиробництва європейських країн та України й складає наукове підґрунтя їх використання в навчальних курсах з теорії та історії культури, зокрема кіномистецтва, продюсування й режисури.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.